Friday 8 December 2017

Day handel råolje utan indikatorer


Så här börjar du Dagshandel med råolja Uppdaterad 13 oktober 2016 Priset på råolja fluktuerar varje ögonblick eftersom det är offentligt handlat på en börs. Priset på råolja bestäms inte bara av den globala utbudet och efterfrågan och de grundläggande utsikterna för den fysiska råvaran, men också utsikterna och utbudet av efterfrågan från näringsidkare. En daghandlare jobbet inte att bedöma 34real34 värdet av råolja. Idag tjänar daghandlare från dagliga fluktuationer i råvarupriset, försöker tjäna pengar om det stiger, faller eller dess värde förblir nästan detsamma. Hur Day Trade Råolja - Futures Markets Daghandel råolja spekulerar på sina kortsiktiga prisrörelser. Fysisk råolja hanteras inte eller tas i besittning, snarare alla handelstransaktioner sker elektroniskt och endast vinster eller förluster återspeglas i handelskonto. Det finns ett antal sätt att idag handla råolja. Huvudvägen är genom ett terminsavtal. Ett terminsavtal är ett avtal om att köpa eller sälja något - som råolja, guld eller vete - på ett framtida datum. Daghandlare avslutar alla kontrakt (trades) varje dag och gör en vinst eller förlust på varje handel baserat på skillnaden mellan priset de köpte kontraktet och priset de sålde det. Råolja futures handel genom Chicago Mercantile Exchange (CME Group). Det finns flera typer av råolja och kontrakt, som kan handlas. Det finns ett (Light Sweet) råoljetermotkontrakt (CL) som representerar 1 000 fat olja och ett E-Mini Crude Oil Futures Contract (QM). vilket representerar 500 fat olja. På terminsutbytet fluktuerar priset på olja i 0,01 steg på standardkontraktet och 0,025 steg på E-mini-kontraktet. Denna ökning kallas en 34tick34 - det är den minsta rörelsen som ett terminskontrakt kan göra. Om du köper eller säljer ett terminskontrakt, bestämmer du hur många fästingar priset rör sig bort från ditt inträdespris. För att beräkna din vinst eller förlust (din handelsplattform visar dig, men det är bra att förstå hur det fungerar) du måste först förstå fältvärdet av kontraktet du är handeln. För ett vanligt råoljekontrakt (CL) är tickvärdet 10. Detta beror på att kontraktet representerar 1 000 fat olja och 1 000 fat multiplicerat med 0,01 tickstorleken resulterar i 10. Det betyder för varje kontrakt att en en kryssrörelse kommer att resultera i en vinst eller förlust på 10. Om det rör sig 10 fästingar vinner eller förlorar du 100. Om det rör sig 10 fästingar och du har 3 kontrakt är din vinst eller förlust 300. Notera att råolja kan flytta flera dollar om dagen ( hundratals ticks), vilket resulterar i enorma vinster eller förluster på en enda dagshandel. För ett E-Mini råoljekontrakt (QM) är tickvärdet 12,50. Detta beror på att kontraktet representerar 500 fat råolja och 500 fat multiplicerat med 0,025 tick storlek resulterar i 12,50. Det betyder för varje kontrakt att en en tickning ger upphov till en vinst eller förlust på 12,50. Om det rör sig 10 ticks, vinner du eller förlorar 125. Om det rör sig 10 ticks och du håller 3 kontrakt, är din vinst eller förlust 375. Tvärvärdet i QM är inte detsamma som CL, så CL blir mer flyktigt än QM. Till exempel är en 1 prisrörelse i råolja 100 fästingar i CL, eller en potentiell vinst eller förlust eller 1000 på ett kontrakt. Ett 1-drag i QM är bara 40 fästingar (10,025), eller en potentiell vinst eller förlust på 500 på ett kontrakt. Det belopp du behöver i ditt konto till dag handlar en råolja termins kontrakt beror på din futures mäklare. Ninjatrader. till exempel kräver att du har 1000 på ditt konto för att öppna en position för ett Light Sweet Crude Oil-kontrakt. Du behöver också nog i kontot för att tillgodose potentiella förluster (behöver mycket mer än 1000). Se Minimumskapitalkravet för att starta dagstransaktionsframtid. För närvarande handlar ett E-Mini råavtal (QM), du behöver 500 i ditt konto, plus ytterligare medel för att tillgodose förluster. Det belopp som krävs av din mäklare för att öppna en dagsposition är kallad Intra-dagsmarginalen, det varierar av mäklare och kan komma att ändras. Dessa siffror utgår från dagens handel och stänger av positioner innan marknaden stängs varje dag. Om du håller positioner över natten är du föremål för krav på initial marginal och underhållsmarginal, vilket kräver att du har mer pengar på ditt konto. Hur Day Trade Råolja - ETFs andor Stock Market Ett annat sätt att handla guld är genom en fond som handlar på en börs, till exempel USA: s oljefond (USO) eller det mindre populära SampP SGSCI Råolja Total Return Index ETN OLJA). Om du har ett aktiehandelskonto kan du handla prisrörelserna i råolja. Värdet av ETF och ETN är reflekterande av dagliga procentuella prisförändringar i råolja. Produkterna handlar som aktier. Minsta prisrörelsen är 0,01, därför gör du eller förlorar 0,01 för varje aktie du äger varje gång priset ändras med ett öre. Aktier och ETFs handlas vanligtvis i 100 aktiekluster (så kallade partier), så om priset flyttar ett öre och du har 100 aktier, gör du eller tappar 1. Om priset flyttar 1, från 30 till 31, gör du eller tappar 100 på din 100 aktieposition Om du håller 500 aktier, gör du eller förlorar 500 på samma prisrörelse. Det belopp som du behöver i ditt konto till dag handlar en råolja ETF beror på ETF: s pris, din hävstång och positionens storlek. För närvarande handlas aktier eller ETF i USA som krävs för att ha en 25 000 minsta balans i ditt konto. Beroende på hur mycket inkomst du vill generera och din hävstångseffekt kanske du vill ha mer än 25 000 tillgängliga för dig. Se Minimum Rekommenderad Kapital För Dag Trading Stocks för vägledning om hur mycket kapital du ska starta dag handel ETFs och aktier med. Visa fullständig artikel3 Smarta indikatorer för handel med råolja med synergism Nu när vi har dumt säsong bakom oss, är det dags att bli allvarligt om handel. I dagens video tittar vi på råolja. Denna marknad har varit en besvikelse för många näringsidkare som har varit i ett brett handelsområde under de senaste 18 månaderna. Det nuvarande handelsområdet kommer till slut att brytas och marknaden kommer att röra sig i riktning mot breakout. Medan vår långsiktiga indikator, den månatliga Trade Triangle fortsätter att vara positiv, visar kortfristiga Trade Triangles svaghet. Med en poäng på -60 för februari råolja, förväntar vi oss att denna marknad kommer att vara intervall bunden på kort sikt. En av de indikatorer vi diskuterade i en tidigare video är i ett överlåtet tillstånd, vilket indikerar att en potentiell rally från nuvarande nivåer kan vara till hands. Med det sagt skulle vi vänta på en annan kombination av indikatorer för att bekräfta att ett drag är på gång. Under de senaste 18 månaderna har det bästa sättet att handla råolja varit med hjälp av en oscillatorindikator. Den som tittade på dagens video visar tydligt var låga och höga kommer in och indikerar en potentiell marknadstoppning från nuvarande nivåer. Vi förväntar oss att efter en så lång period av sidoaktivitet, nästan 18 månader, att råoljemarknaden kommer att leva och presentera några stora handelsmöjligheter under första kvartalet och andra kvartalet. Som alltid är våra videoklipp gratis att titta på och det finns inga registreringskrav. Det bästa till dig, VD för INO Medgrundare av MarketClub Carol Ferguson säger Tack för ditt svar, en av de bästa drag som jag gjorde under 2010 var att gå med på Market Club Carol Ferguson, säger Adam om kineserna uppgraderar sin valuta uppåt under kommande veckor vad skulle det göra med din förkastning för olja i synnerhet, andra varor guld etc. tack jag kommer att låta marknaden bestämma den frågan. Om det händer kommer det att finnas gott om tid att komma in på den efterföljande långsiktiga trenden. Allt det bästa, Adam och du är otrogen med dig och du är orolig för att du är en tjänst och du är välkommen att hjälpa dig med att göra det bra. Jag är mycket glad eftersom jag arbetar med den här tjänsten och vidios av denna tjänst var mycket bra gjort och tack lgal renivaldo alves Tack för ditt företag. Alla de bästa, Adam Anthony Humpage säger Adam, tack för den här videon som jag tror kan svara på några frågor om huruvida jag reagerar på handelstrianglar i en sidovyhackig marknad (jag har tittat på - MACD för att hjälpa till med det hittills. Fråga : Förmodligen kommer denna analsis att fungera för veckovisa handels trianglar också för de av oss som inte vill handla lika ofta som dagstidningarna Men om man använder detta för att stödja beslut om veckohandels trianglar skulle du föreslå någon justering av inställningarna på kanaler eller oscillatorn Tack, Anthony Du gör en bra poäng. Jag tror att det skulle fungera lika bra på de veckovisa diagrammen med samma tidsram. Den tidsram som vi använde för Doncian-kanalerna var 15 och standardinställningen för Williams R-indikatorn använde standardinställningen i MarketClub. Jag hoppas att det här fungerar för dig. Allt det bästa, Adam. Detta gäller endast de tider när vi befinner oss inom handelsområdet -60 till 60 när vi spårar WCPDo 8216Better8217-indikatorerna Arbeta med råolja Ja Fungerar 8216Better8217-indikatorerna på råolja Ja 8216Better8217-indikatorerna aren8217t optimeras, så använd dem på vilken marknad eller tidsram som helst. Råolja har blivit ett bra handelsfordon under de senaste åren. Det finns gott om volym (likviditet), volatilitet (intra-day range) och 8220mini8221 kontrakt tillgängliga (symbol QM) 8211 som är nödvändiga för en bra dag handelsmarknad. Videon ovan visar hur de 3 icke-korrelerade indikatorerna (Better Sine Wave, Better Momentum och Better Pro Am) kan användas för Day Trading Crude. Överoptimering kommer alltid att döda ett system 8211 I8217 har vi lärt oss det svåra sättet. Och I8217ve har gått iväg för att se till att 8216Better8217-indikatorerna inte är optimerade för en viss marknad. Indikatorerna är 8220dynamic8221 och inga inmatningsvärden behöver väljas för någon marknad eller tidsram. Samma dag gäller handelsprinciper för råoljedagshandelsolja med 8216Better8217-indikatorerna (500 tick) Eftersom råolja har stor daglig volymhandel bör du kunna hålla fast vid de normala handelsdagar som jag använder på Emini 8211 som är 500, 1 500 och 4 500 tick-diagram. Den största volymen går emellertid genom det stora kontraktet (symbol CL), i stället för kontraktet 8220mini8221 (symbol QM). Jag skulle föreslå att kartlägga CL-kontraktet men kanske ta hand om QM-kontraktet om du har ett litet konto. Skärmbilden ovanför 500-fältet Råoljediagrammet visar vändpunkterna upprepa samma sekvens av pris, volym och genomsnittlig handelstorlek: Volymdivision med mindre köpförsäljning och högre highslower-låg 8220End av varningssignalen för Trend8221-cykelvarvcykeln Sving efter 8220End av Trend8221 är ofta låg riskinmatningspunkt och Professionals aktiv vid priskräfta. Och kom ihåg att alltid handla med sympati med trenden i de högre tidsramarna. Ett annat råoljedagshandelsexempel Råoljedagshandelsexempel 8211 1 nov 2011 (5:55) Jag älskar att få videoklipp från abonnenter som visar sina handelsdiagram och hur de använder 8216Better8217-indikatorerna. Så tack till Starling H. 8211 en av Emini-Watch8217s lojala fans 8211 för att låta mig dela denna stora råoljehandel med anhängarna. Dagens handel med råolja Futures Day Trading Commodities med råolja Futures råolja Futures volatilitet erbjuder en annan marknadsperspektivitet än aktieindex futures. Här är några av de saker du behöver veta om handel med råolja i dag: Råolja är en av min favoritmarknad för futures för daghandel. Innan jag dyker in och delar med dig hur volatiliteten i råolja passar min risk tolerans för dagshandel och ger några diagram exempel bör vi granska några av specifikationerna för råolja Futures. Råolja Futures har månatlig utgång. Så varje månad handlar vi en annan kontraktsmånad, så man behöver veta när är den första tillkännagivelsedagen och sista handelsdagen för råolje futures för att alltid se till att vi handlar den rätta månaden med mest likviditet och undviker någon chans att komma in i leveranssituationen. Nästa är kontraktets storlek. Råolja futures är baserade på 1000 fat. För att vara ärlig från ett handelsdagsperspektiv är allt jag bryr mig att varje tick eller 1 cent fluktuation är 10 mot mig eller till min fördel per kontrakt. Det betyder att ett drag från 92,94 till 92,74 200. En annan faktor är handels timmar. När jag delar mina tankar med dig, 8 april 2013, handlar råolje futures på CME Globex-plattformen och handlar från 5 PM CDT till nästa dag klockan 4 PM CDT. Det är 23 av raka handels timmar. Jag rekommenderar definitivt inte daghandel denna marknad 23 timmar. men det är bra att veta handelstiderna. Volymen i råolja futures är ganska bra att handla enligt min åsikt. Medelvärde cirka 300 000 kontrakt per dag. En sista pekare som berörs är rapporten Energi Informationsverket (EIA) som normalt kommer ut onsdag klockan 9:30 CDT (på korta veckor, helgdagar etc. kommer denna rapport att tryckas till torsdag klockan 10 CDT). Jag berättar för mina kunder att denna rapport är alltför volatil och jag gillar att vara ute 5 minuter före och inte fortsätta handla 5 minuter tills rapporten kommer ut. Rapporten av sig förtjänar ett skrivande, men i korthet ger rapporten information om hur vår lagerhugg gör (supplydemand) och marknaden kommer att flytta baserat på siffrorna jämfört med vad som förväntades. Återigen som en dagförare är ditt främsta jobb att veta om den här rapporten, när den kommer ut och enligt min åsikt förbli ute av marknaden under den här tiden. cannontradingtools2012-futures-kalender Vad gör råolja futures attraktiva för mig när det gäller daghandel är det faktum att rädsla och girighet intensifieras på denna marknad. Det skapar en mark för spikar, säljer offs och många gånger en flyktig, tvåsidig typ av handel. Jag har också sett stora rörelser hända i råolja terminer mycket snabbt. Jämför det med marknader som mini SP 500 futures eller T Bonds futures och du kommer att se högre volatilitet i genomsnitt. Kanske är det bristen på tålamod jag har märkt om mig själv ibland som lockar mig till denna marknad men jag gillar att min dag handlar i råolja inte länge. Jag får antingen slutat eller slår mitt vinstmål, normalt inom 2-8 minuter. Ibland snabbare än det. Det här kanske inte passar alla, och det finns så många sätt att hantera framtidsutsikter (föremål för en hel bok.), Så man behöver först förstå sig när det gäller handel, tidsplan, riskkapital, nivå av disciplin etc. innan man försöker välja vilka marknader som ska handlas. På västkusten gillar jag tiderna från 6 AM till 10 AM (Pacific Time) för dag-trading denna marknad. Jag tror att det vanligtvis ger tillräckligt med drag, det här är tiderna med den mest aktiva volymen. Om du är en utländsk näringsidkare, kanske en europeisk tidszon, kanske du vill titta på Nordsjöns råolja, som handlar på ICE med fin volym och mycket action under den europeiska sessionen. Det jag personligen letar efter när dagens råolja futures är utmattning i att köpa försäljning och extrema överköpta överlåtna villkor. Jag letar efter vad vi kallar för trendrörelsen. Jag måste varna dig i förväg, att om du inte är disciplinerad nog att stoppa varje handel kan du bli skadad ganska dåligt, eftersom ibland räknaren som jag letar efter inte händer och marknaden kan göra ett annat stort ben mot mig. Jag gillar att använda en indikator som liknar RSI och normalt använder jag antingen volymdiagram eller intervalldiagram. Jag gillar volymdiagram bättre för kortsiktiga daghandel eftersom jag känner att när marknaden går fort får du en bättre visuell bild med hjälp av volymdiagram som väntar på ett diagram på 3 minuter för att slutföra till exempel. Också om marknaden är quotedadquot, låg volym och inte mycket rörelse kan du få falska signaler på tidskartorna bara för att tiden har gått och staplarna är färdiga. Alla ämnen ovan och under förtjänar ytterligare granskning men i denna första artikeln gillar jag bara att ge dig översikt över grunderna och kanske öppna ditt sinne för den här marknaden som en som du kan möjligen daghandel. Jag gillar att sätta upp min framtida handelsplattform med automatiserat mål och vinst som ska skickas till marknaden så snart jag går in i min handel. Vi har mer än några gratis handelsplattformar som kommer att uppnå det. Nedan är ett exempel på en bra dagshandel upprättad från 8 april 2013. Jag använde 18 ticks range bar diagram: Vad jag letade efter är en utmattning i att sälja, låt citerade barquot växla till grönt. Jag letade också efter REL-studien att gå under 15 och korsa sedan över 15. När det hände fick jag min signal i form av den gröna triangeln. Det för mig utlöste ett köp rätt runt 92.61. I mina inställningar gillar jag att ha 21 ticks resultatmål och 27 ticks stoppar förlust. I det här exemplet kunde jag ta mitt vinstmål. Om du gillar det här nyhetsbrevet, vänligen dela RISKOPPLYSNING: Tidigare resultat är inte nödvändigtvis en indikation på framtida resultat. Risken för förlust i terminshandel kan vara väsentlig, noggrant överväga de inneboende riskerna med en sådan investering i ljuset av ditt ekonomiska tillstånd. Nedan är ett exempel på en misslyckad dagshandel upprättad från 8 april 2013 Mycket liknande som upprättats till ovanstående, förutom den här tiden gick räkningen inte ut och jag blev stoppad ganska nära dagens låga) -: RISK DISCLOSURE: Tidigare resultat är inte nödvändigtvis en indikation på framtida resultat. Risken för förlust i terminshandel kan vara väsentlig, noggrant överväga de inneboende riskerna med en sådan investering i ljuset av ditt ekonomiska tillstånd. Om du gillar en gratis provning av kartläggningsprogrammet och de studier som används i exemplen som jag delade, besök: cannontradingtoolsintraday-futures-trading-signaler För att sammanfatta hoppas jag kunde dela med dig: 1. Råolja som en annan möjlig marknad att titta på för dag-handel. 2. Beskriv kortfattat några av kontraktens specsbehavior som relaterade till daghandel. 3. Snabbt röra om användningen av räkneutvecklingsrörelser vid dagshandel med råoljepremier Observera att informationen i detta brev är avsedd för kunder, potentiella kunder och publik som har grundläggande förståelse, förtrogenhet och intresse för terminsmarknaderna . Materialet i detta brev är endast avsett och garanterar ingen vinst. Dessa är riskabla marknader och endast riskkapital ska användas. Tidigare föreställningar är inte nödvändigtvis en indikation på framtida resultat. Detta är inte en uppmaning till någon beställning att köpa eller sälja, men en aktuell marknadsvy som tillhandahålls av Cannon Trading Inc. Eventuella faktainnehåll som härrör från härrör från källor som tros vara pålitliga men garanteras inte med avseende på noggrannhet, att vara komplett. Inget ansvar antas med avseende på något sådant uttalande eller med hänsyn till något yttrande som här anges. Läsare uppmanas att utöva sin egen dom i handel Daghandel kan vara extremt riskabel Daghandel är i allmänhet inte lämplig för någon med begränsade resurser och begränsade investeringar eller handelserfarenhet och låg risk tolerans. Du bör vara beredd att förlora alla de medel du använder för daghandel. Och ännu viktigare bör du inte finansiera daghandel med pengar som krävs för att möta din levnadskostnad eller ändra din levnadsstandard. Du bör vara försiktig med reklam eller andra uttalanden som betonar potentialen för stora vinster i daghandel. Daghandel kan också leda till stora och omedelbara finansiella förluster. Dagshandeln kommer att generera betydande provisioner, även om per handelskostnad är låg. Daghandel innebär aggressiv handel, och du kommer att betala provision på varje handel. De totala dagliga provisionerna som du betalar på dina affärer kommer att öka till dina förluster eller avsevärt minska ditt resultat. Dagshandel på marginalen kan leda till förluster utöver din ursprungliga investering. Handel har stora potentiella belöningar, men också stor potentiell risk. Du måste vara medveten om riskerna och vara villiga att acceptera dem för att investera i marknaderna. Det förflutna resultatet av något handelssystem eller metodik är inte nödvändigtvis en indikation på framtida resultat. Anmälan om stopp: Placeringen av kontingentordningar av dig eller din affärsrådgivare, såsom en lsquolsquoSTOP-LOSSrsquorsquo ELLER lsquolsquoSTOP-LIMITrsquorsquo BESTÄLLNING, INTE NÖDVÄNDIGT SKYDDAR DIN TILLSÄTTNINGAR TILL DE SÄRSKILDA AMOUNTSNA, SOM MARKNADSVILLKOR KAN ANVÄNDA DET UNDANTAGET ATT UTFÖRA SÅDANA ORDERS . Cannon Trading Overview

No comments:

Post a Comment