Saturday 9 December 2017

Forex handlare community singapore nyheter


Forex Course Singapore (Crap) Jag deltog i en Forex kursförhandsvisning från killen som håller reklam på tidningen varannan dag. Den som hävdar att hans elever ska göra från 1000 till 60 000 i hur många veckor. Så att GRATIS Forex kurs fick mig intresserad och gick ner för att ta en titt. Pojke theres mycket historia som berättar i förhandsvisningen, lärt ingenting annat än att bluffa de enkla personerna som inte vet någonting om forex att de kan köpa låga och sälja höga och fortsätta att hävda att han har en 100-visad vinstmetod. Vem kan inte prata med sådana saker Och när vi håller på att avsluta förhandsvisningen ber han oss alla att stå upp och ordna oss i en ordning för vem som är intresserad och vem som inte är intresserad. Han var DAMN påträngande för att få folk att anmäla sig. Och han diskriminerar de som står i det inte intresserade området. Slut på dagen var jag helt förbannad av hans hårda försäljning och inga resultat visade sig bevisa att han är en riktigt bra näringsidkare eller en som tjänar pengar nu. Vad som är värst är att folk registrerar sig och inte vet vad de registrerar sig för. Jag har äntligen hittat vägen att handla med bara 1 timme per dag med högt vinnande förhållande. Du kan läsa mer på sidan 2 på den här tråden där jag lägger mina recensioner och jämförelser. Om du vill snabba framåt och skära chasen, dess asiaforexmentor Redigerad av eddiecheng 23 okt 13, 12:11 PM 39 inlägg sedan jan 08 1.765 inlägg sedan mar 09 Vet du att MAS har nya kriterier för leverantörsmäklare av levererade FX, CFD och andra specificerade investeringsprodukter för att bedöma produktens lämplighet för varje kund. Med andra ord om du inte uppfyllde något av dessa kriterier, kommer du som vanligt inte att kunna handla forex i Singapore: 1) Traded CFDs, forex eller andra OTC-derivat minst sex gånger under de senaste tre åren 2) Passat ett examensbevis eller högre kvalifikation i en relevant kurs. 3) godkändes av CFA-institutet eller ACCA-kvalifikationen (Chartered Certified Accountants) eller 4) Har arbetat minst tre på varandra följande år under ett tio år på ett relevant område. Och förvånansvärt Forex kurs är fortfarande igång, eller det är bara en del av självkännedom kurs för dig själv 48 inlägg sedan Jan 13 ja, jag tvivlar allvarligt på hur effektivt innehållet de undervisar i sina kursutbildningsseminarier. Vad de kan visa är skärmdump av sina strategier som fungerar. Men när handel lever, kommer du att inse att det förmodligen misslyckades fler gånger än det faktiskt fungerar. Så de skärmdumpar fångas på de som fungerade, vad kommer det hända med de flesta människor som arent faktiskt bra på handel och följer sina Forex-strategier helhjärtat och inser det fungerar inte som undervisat. De hamnar förlora mer pengar än vad de faktiskt hade i första hand. De flesta människor går med i dessa valutakurser med mentaliteten att tjäna mer pengar, men de flesta hamnar i stället förlorar sina pengar istället. vilken ironi anser jag mig själv som en knowledgable forex näringsidkare, men en angelägen lärare. så alltid kommer att kolla upp dessa Forex kurs seminarier i Singapore och även Forex kurs på internet. Funnit några bra, men hittills ingenting riktigt bra och tillämpligt (de som verkligen kan följa sin Forex trading strategi och tjäna pengar för det mesta). Kanske jag ser inte tillräckligt nog drottning av sgForums inte riktigt sant. du kan handla forex även om du har en liten huvudstad som 1k. självklart kan du inte förvänta dig att vinna 500 i 1 handel. Det kommer att bli som 50 vinst per handel. Det är för riskabelt på det sättet. (vilket är varför Forex kurs där ute som hävdar att ta 1k till XX, XXX belopp i hur många veckor är bara rena galen - du kommer lätt att förlora alla dina pengar på 1 dag om du handlar så högt en insats) Ett anständigt förhållande kommer att vara 1-2 vinst per handel. Vilket är 10-20. Det kan tyckas litet, eftersom huvudstaden är liten, men om du ökar eller växer din kapital, så kommer det snöboll till en bra summa. På en sidaote har jag bara anmält mig till 3 onlineexex kurs (ljud dum jag vet, men jag gillar att lära mig för att jag bara kan få 1 bra tips från en kurs kurs som kommer att hjälpa till i min forex trading då dess värt det för mig) de 3 har ganska bra recensioner, men ska se hur det går, eller är det bara en annan skräpbelastning av teorier som inte fungerar. Jag sa mina kommentarer på 3 kursen jag fick. kanske kommentaren var inte mycket bra. men jag behöver 30 inlägg. ) så skål. Redigerad av eddiecheng 02 maj 13, 12:11 PM egentligen undrar jag ens varför folk går för dessa gratis Forex kurs förhandsvisningar det finns så mycket information om valutahandlare lätt tillgängliga på internet. dessa människor deltar i dessa Forex previews inte ens veta en aning om vad som är valutahandel. svårt att inte få con. eftersom dessa försäljare kommer att göra Forex trading ljud så enkelt. är det faktiskt så lätt ok granskningstid. Jag har gått igenom 3 online-valutakursen jag fick. Alla 3 kurs kursen handlar om prisåtgärder. Eftersom indikatorer är vanligtvis långsammare, och då fick indikatorn en signal och när du kom in. Vanligtvis kommer marknaden att vända sig mot dig. Prisåtgärd är vad som rör marknaden. Det är anledningen till att jag nu fokuserar på prisåtgärder. (efter att ha läst det svåra sättet) Av 3 kurser sugde jag verkligen. Strategierna var inte nya och fungerade inte. de andra 2 var ganska ok. 1 är från learntotradethemarket och den andra är asiaforexmentor Båda lär ungefär samma koncept på prisåtgärder. vilket är riktigt bra. Learntotradethemarket är mer teoribas som jag egentligen inte tyckte om eftersom det inte finns mycket faktiska valutatrategier att tillämpa. Asiaforexmentor fokuserar mer på live trading och visade 2 affärshemlighet som jag har testat fungerar ganska bra. har gått igenom så många forex kurser, jag har lärt mig att backtest strategier först innan jag genomför dem. för att de flesta strategier inte fungerar, lever de flesta av dem. vad som fungerar är fångat på skärmdumpar och visat dig. men de visar aldrig tiderna som det inte fungerar. allt och allt, jag är förvånad över att jag faktiskt har hittat en bra valuta kurs men kommer att följa upp för att se om strategierna fungerar konsekvent. Redigerad av eddiecheng 09 maj 13, 11:36 18.865 inlägg sedan den 10 maj Ursprungligen postat av M namnet: Vet du att MAS har nya kriterier för leverantörsmäklare av levererade FX, CFD och andra specifika investeringsprodukter för att bedöma deras produkters lämplighet för varje klient. Med andra ord om du inte uppfyllde något av dessa kriterier, kommer du som vanligt inte att kunna handla forex i Singapore: 1) Traded CFDs, forex eller andra OTC-derivat minst sex gånger under de senaste tre åren 2) Passat ett examensbevis eller högre kvalifikation i en relevant kurs. 3) godkändes av CFA-institutet eller ACCA-kvalifikationen (Chartered Certified Accountants) eller 4) Har arbetat minst tre på varandra följande år under ett tio år på ett relevant område. Och förvånansvärt Forex kurs är fortfarande igång, eller det är bara en del av självkännedom kurs för dig själv. Ovanstående kriterier kan vara korrekta. men endast om man måste registrera sig hos myndigheten aka MAS (som registrerad representant), om man behöver söka affärer för handel. Jag var en av de ovannämnda sedan början av 90-talet men lämnade 2002. Om man behöver handla eget konto, även självhandlare, behöver du inte ha några licenser för att göra det, det du behöver är pengar. Ursprungligen postat av eddiecheng: inte riktigt sant. du kan handla forex även om du har en liten huvudstad som 1k. självklart kan du inte förvänta dig att vinna 500 i 1 handel. Det kommer att bli som 50 vinst per handel. Det är för riskabelt på det sättet. (vilket är varför Forex kurs där ute som hävdar att ta 1k till XX, XXX belopp i hur många veckor är bara rena galen - du kommer lätt att förlora alla dina pengar på 1 dag om du handlar så högt en insats) Ett anständigt förhållande kommer att vara 1-2 vinst per handel. Vilket är 10-20. Det kan tyckas litet, eftersom huvudstaden är liten, men om du ökar eller växer din kapital, så kommer det snöboll till en bra summa. På en sidaote har jag bara anmält mig till 3 onlineexex kurs (ljud dum jag vet, men jag gillar att lära mig för att jag bara kan få 1 bra tips från en kurs kurs som kommer att hjälpa till i min forex trading då dess värt det för mig) de 3 har ganska bra recensioner, men ska se hur det går, eller är det bara en annan skräpbelastning av teorier som inte fungerar. Jag ansåg att du behöll din 1k i din bankaccout. Vet du vad som är den faktiska kontraktsstorleken, per 1 lag i USA vs SwissYen. eller 1 lag BPEuro vs US As Forex anses också som ett instrument för hävstångshandel, måste man ha minst 3-5 av den ursprungliga kontraktsstorleken, dvs US3-5k per kontrakt (1 lag) för att ens kunna tänka på spekulation i Forex Trading. Om du har mindre än S30k, tycker du inte bättre om Forex som ditt favoritalternativ. Jag arbetade redan i hanteringsrummet. Erfarna miljoner dollar förlorade på marknaden inom några timmar. vad är din 1k investering 20 590 inlägg sedan 10 feb. Jag hade precis haft några trevliga timmar med några av mina gamla kollegor från bank-valutahandeln för några veckor sedan. En kaki fick också en ny kampanj i RBS-handlingspositionen (Royal Bank of Scoltand) som tjänat 25k i månaden. Utländska banker betalade verkligen mycket. Också träffade några SIMEX LOCALs, de som bär röda jackor på handelsgolvet när det öppna utbrottet fortfarande finns kvar innan det byts ut av Electronic Trading System, ETS. Några av dem (alla de tjuvlicenser som nämns ovan av M namnet) handlar online, från Forex till aktieindex. Tja, jag kan också gå tillbaka till självhandel i framtiden också. men aldrig med 1k. 48 inlägg sedan Jan 13 Bara gör det lah. Jag vet inte vilken typ av näringsidkare är du. Men jag är säker på att du vet nötter om valutahandel. Jag har handlat live i mer än 3 år (inte så länge) och är lönsam. Tydligen handlar du inte forex eftersom du inte ens vet att 1k kan handlas. Det finns sådana saker som MICRO-konto - mikrotillstorlekar. Gå kolla in det Många Forex Mäklare erbjuder Micro mycket storlekar. Forex är annorlunda från aktier. och du kan definitivt handla 2-3 eller något procent du vill ha med ditt 1k konto. du vill inte prata kuk och agera högre berg här. Du kan gå tillbaka till självhandel i framtiden. men det gjorde du aldrig. för att du förlorar pengar. det är därför det är lättare att prata än att handla din egen levande och vara lönsam. och behöver inte haolian dina vänner här. De är inte du. du är inte dem. Jag vet också många rika vänner. ser inte poängen med denna bullshitting. Forex mäklare - Oanda är en av de många valutahandlare som erbjuder mikrokonto. så du kan handla ett 1k konto precis som ett 100k konto. Det gör ingen skillnad. Enbart skillnaden är det 1k-konto du handlar med mindre mycket storlekar. 100k med större mycket storlekar. Jag kommer dock inte att rekommendera att folk gör handel med att öppna ett demokonto (virtuellt konto) först. Många Forex Mäklare erbjuder gratis nedladdning av deras mt4-programvara där du kan öppna ett Forex demo konto. 31.783 inlägg sedan Mar 05 Förra gången pratar jag med den här killen som handlade forex. Han använde alla slags bombastiska ord och tekniska jargong på mig som försökte imponera på mig. Sade att han tjänade pengar på detta valutapar och det valutaparet. Senare fick jag reda på att hans handelskonto var som 1000 och hans PNL var som några cent eller några dollar om dagen eftersom han handlar mini-kontrakt. Jag sa till honom varför jobba så hårt för de få centen Varför inte bara spela mahjong - ett spel vinna yi-fan och kan redan göra 4. Han slutade prata med mig efter det. 1 inlägg sedan 13 maj Redigerad av FireIce 15 maj 13, 10:59 5 inlägg sedan mar 13 Jag gick nyligen till JF Lennon introduktions seminarium. Ser riktigt bra ut. Men priset ser också redan näsblod. 5k för 2 dagars session. Någon som känner till några andra gratis inledande forex seminarier är värda att gå, med anständigt tillträde. Jag gillar att delta i dessa sessioner för att träffa andra nybörjare som jag. 48 inlägg sedan Jan 13 Jag har aldrig varit på JF lennon forex seminarium, men vet om några vänner som har gått igenom det. kan inte säga att det är mycket lovande efter att ha hört sina resultat från handel efter att ha deltagit i hans forex seminarium. och det finns alltid ett ytterligare uppdrag på baksidan av en bootcamp utomlands. Ursprungligen postat av eddiecheng: Jag har aldrig varit på JF lennon forex seminarium, men vet om några vänner som har varit igenom det. kan inte säga att det är mycket lovande efter att ha hört sina resultat från handel efter att ha deltagit i hans forex seminarium. och det är alltid ett ytterligare uppdrag på baksidan, en förskurs kurs och även en bootcamp utomlands. Exx-Forex Traders i Singapore Få Fängelse Tid för Fusk Banker Ex-Deutsche Bank Trader Toh dömd till åtta veckor Tidigare HSBC senior återförsäljare Chng överlämnat 15 veckor mening Två tidigare valutahandlare från Deutsche Bank AG och HSBC Holdings Plc dömdes till fängelsestraff så länge som 15 veckor för att fuska bankerna genom att göra falska affärer. Den tidigare HSBC: s seniorförhandlare Ivan Chng dömdes till 15 veckor i fängelse, sade Singapore High Court Justice See Kee Oon på onsdagen. Ex-Deutsche Bank handlare Toh Hway Khuan fick en åtta veckors mening. Ingendera mannen böts. De två dömdes i januari för att använda sina banksx2019-konton under 2009 för att få preferensräntor på dollarn. Singapore är hårdare på verkställigheten i finansbranschen, med regulatorn inrättar en ny enhet för att öka övervakningen. Staden såg sitt första front-running-fall och den största marknadsrättsliga åtalet i sin historia förra året. Rättvisa Se sagt männen motiverades av eget intresse och fick en handelsfördel. Medan bankernas förluster inte kunde kvantifieras med precision, representerade företagen en möjlighetskostnad för bankerna, sade han. Männen gjorde x201Csubstantial six-figurex201D vinster genom oärliga medel och avsiktlig bedrägeri av bankerna, enligt See, som också sa att branschen gjordes inom marknaden och att det inte fanns någon märkbar påverkan på marknaden. De tidigare handlarna debiterades 2015, med Chng, 48, står inför 149 räkningar med att köpa och sälja cirka 800 miljoner och olagligt gör cirka S230 000 (162 000). Toh, 51, hade 39 räkningar av att köpa och sälja mer än 250 miljoner och olagligen göra omkring S140.000. Åklagare hade sökt en tre månaders fängelsestraff för Toh och sex månader för att Chng skulle avskräcka dem från finansindustrin från att göra personliga vinster genom bedrägliga medel. Båda männen kunde inte avslöja sitt fördelaktiga ägande i handeln, och deras brott var svåra att upptäcka, åklagare hade sagt. Faktiska förluster Duox2019s advokater hade uppmanat domstolen att ålägga böter i stället för fängelse. Tohx2019s advokat Lee Teck Leng hade sagt att Deutsche Bank didnx2019t drabbades av faktiska förluster och det fanns ingen marknadsimpå från sina affärer. Den tidigare näringsidkaren har varit arbetslös sedan han avfärdades från banken 2010. Chng hade succumbed till frestelsen att tjäna pengar på sidan, sa hans advokat Thong Chee Kun. Chng, xA0who översteg HSBCx2019s årliga mål på 4 miljoner i handelsvinster för 2008 och 2009, blev avfyrade från banken och var tvungen att arbeta som en Uber Technologies Inc.-förare, sa hans advokat. Varken mannen planerar att överklaga meningarna, enligt deras advokater. ,,. InstaForex. Forex Community InstaForex, InstaForex, 5.. ,, x. InstaForex,,. , InstaForex. -. , InstaForex,. InstaForex,, blogg-community: Twitter, LiveJournal FaceBook. 5: - -. raquo

No comments:

Post a Comment